Vracení obalů
Nakoupili jste u nás na eshopu, a nyní potřebujete vrátit zálohované obaly? Vyplňte prosím formulář níže.
V případě Zásilkovny prosím zabalte obaly zpět do krabice, a poté předejte balíček na jakékoliv pobočce Zásilkovny (nic neplatíte, obsluze pouze sdělíte kód 90408393). Nezapomeňte do balíčku vložit svoje jméno nebo jinou identifikaci. Jakmile obaly dorazí k nám, částka Vám bude vrácena na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři níže.
V případě rozvozu, nebo výdejního místa předejte obaly řidiči, respektive obsluze výdejního místa, spolu se svým jménem. Částka za obaly Vám bude vrácena na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři níže.
V případě zálohovaných obalů typu plechovka, plastový box, plastová lahev, sklenice a skleněná lahev Vám bude záloha vrácena pouze za čistý, nepoškozený obal, který je opatřen originální nálepkou našeho e-shopu a je tak zřejmé, že se jedná skutečně o náš zálohovaný obal. Výjimku tvoří pouze zálohované obaly, do kterých je zboží baleno originálně výrobcem. Jedná se hlavně o tyto: mléčné a masové výrobky, vína, džusy, limonády a ořechová másla. Tyto obaly nejsou označeny nálepkou e-shopu. Podmínkou vrácení však zůstává, že obal musí být čistý, nepoškozený a zakoupený v našem e-shopu.